Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2014

Παραμύθι χωρίς όνομα 2



                                                ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΧΩΡΙΣ ΟΝΟΜΑ 2
                                                  ( Ιάκωβος Καμπανέλλης )
.........................................................................................................................................
ΘΕΟΔΩΡΟΣ : Βασιλιά μου, πολύ λίγα έχω νά σού πώ γιατί και ο βασιλιάς ο θείος σου
             πολύ λίγα είπε σέ μένα! Μού έδωσε μόνο αυτό τό γράμμα και το κλειδί γιά τό
             κιβώτιο!
ΒΑΣΙΛΙΑΣ : Θεόδωρε, ο θείος  μας είναι, μεγαλύτερος είναι, άς μήν τόν παρεξηγούμε
              ...Πού είναι το κλειδί;
ΘΕΟΔΩΡΟΣ : Η επιθυμία τού θείου σου, είναι να διαβάσεις πρώτα το γράμμα!
...........................................................................................................................................
ΒΑΣΙΛΙΑΣ :
             " Αγαπητέ μου ανιψιέ,
             Την επιστολήν σου έλαβον και εχάρην διά την υγείαν σου καθώς και ημείς δόξα
             τω Θεώ υγιαίνομεν. Μά τί γίνεται μέ εσάς, βρέ ανιψιέ; Μού ζητείς δανεικά διά
             δεκάτην φοράν! Αλλά τί έγινε με τόσα δάνεια, πού σού έκαμα, διά νά σωθείτε
             οριστικώς, καθώς μού έγραφες κάθε φορά; Τα εφάγατε καί ευρίσκεσθε πάλι εις
             τήν αυτήν αθλία κατάστασιν; Καί τί νομίζετε διά εμάς; Ότι μαζεύουμε τα λεφτά
             εις τόν δρόμον; Επειδή, λοιπόν, άν σάς στείλω χρήματα θά τά φάτε καί αυτά καί
             θα γίνετε χειρότεροι καί θά γυρεύετε κι άλλα, εκάθισα και εσκέφθηκα τί μπορεί
             νά σάς σώσει μιά καί καλή διά νά γλυτώσω κι εγώ κι εσείς. Νομίζω ότι βρήκα
             τή λύση καί σού τή στέλνω σέ ένα κιβώτιο μαζί με τίς ευχές μου ".
.............................................................................................................................................
ΒΑΣΙΛΙΑΣ : Έλα μπράβο, γιέ μου...
              ( Τού δίνει το κλειδί. Ο Πρίγκιπας τό παίρνει........μόλις ανοίξει τό σκέπασμα, μιά
              γαϊδουροκεφαλή στερεωμένη σε ελατήριο τινάζεται από μέσα. Ταλαντεύεται καί
              γκαρίζει δυνατά. Ό Πρίγκιπας τρομάζει και πέφτει πίσω.........................................
              σηκώνεται και παίρνει ένα άλλο γράμμα που κρέμεται  απ' τό στόμα της γαϊδουρο
              κεφαλής......)
ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ : Κι άλλο γράμμα...........
..................................................................................................................................................
ΒΑΣΙΛΙΑΣ : ( Το ανοίγει με φούρια )..........
             " Αγαπητέ ανηψιέ......
             Ό στρατός μου κι ό στόλος μου έρχονται νά σέ βοηθήσουν ! Παραθοθείτε αμαχητί
             κι εγώ θα λύσω τό οικονομικό σας πρόβλημα άπαξ διά παντός!
             Όσο για τη στρατιωτική κατάληψη τής χώρας σου  από τό στρατό μου, θα βρούμε
             μιά άλλη ονομασία γιά νά μή σάς κακοφανεί !...Έρχομαι !....Σέ φιλώ, ό θείος σου
             καί προστάτης σου καί λοιπά καί λοιπά....."
...................................................................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου